8/31/2010

RAFRESH ROOM

Już od dawna miałam to w planach ale wciąż były inne sprawy którymi trzeba było się zająć wakacje, szkoła itp. W końcu wczoraj doszłam do wniosku że trzeba to zrobić gdyż za niedługo zaczynam nowy semestr i znów nie będzie kiedy. Pogoda na dworze fatalna więc cóż tu robić najlepiej odświeżyć pokój, już dawno prosił się o to. Dziś pierwszy etap czyli zrywanie starej tapety, oraz malowanie sufitu. Jutro kolejna warstwa farby na sufit i powoli kładzenie tapety, położymy ją na tą starą dlatego że mój dom jest dość stary i ciężko się kładzie na nim tapety, a tamte dobrze się trzymają. Kupiłam białą do malowania żeby nie trzeba kupować następnej tylko ewentualnie tą pokryć, a też dlatego że u mnie w pokoju jest zawsze bardzo ciemno więc tylko jasne kolory mogę mieć, no i z białym można też fajnie po kombinować nowe dodatki i już inaczej wyglądać wnętrz.
SDC12851 [800x600]
SDC12829 [800x600]
SDC12835 [800x600]
SDC12856 [800x600]
SDC12830 [800x600]
SDC12842 [800x600]



Przy okazji zakupów remontowo - odświeżających wstąpiłam do H&M wiadomo już że z pustymi rękami nie wyszłam :))), zaprezentuje je wam po ukończeniu pokoju.
Trzymajcie się cieplutko mimo pogody jak nam w tym roku nie dopisuje :(. Pozdrawiam :*

Anna

3 komentarze:

  1. u mnie też jest remont, eh :))

    OdpowiedzUsuń
  2. remont to zlo!!! ale nie mogę doczekać się efektu końcowego:) powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  3. mow co kupiłas w H&M,bo ja sie niedługo na zakupy wybieram i moze cos u Ciebie podpatrze hihi ;)
    czekam na efekt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za uroczy komentarz! xoxo