8/01/2010

TIME FOR PACKAGING

Jutro już wyjeżdżamy...Jednocześnie cieszę się ale też i martwię... czeka nas niezła przygoda. Jazda autem daje ten komfort że możesz wsiąść tyle ile twoje autko pomieści, a my jedziemy w dwójkę więc ograniczeń za wielkich nie mam :). Zapakowałam całą szafę...
Oczwiście jeszcze nie zakończyłam przygotowań do wyjazdu ale jestem bliżej niż dalej...jutro tylko to co będzie na samym wierzchu tuż pod ręką potrzebne, jedzonko itd.:)
SDC11780 [800x600]
SDC11783 [800x600]
SDC11797 [800x600]
A to już moje pazurki, tym razem postawiłam na frencz, oczywiście na wakacje biorę też lakiery.
SDC11792 [800x600]

Anna

5 komentarzy:

  1. ale ładnie ci wyszły pazurki jak je zrobić? ja jedynie używam bezbarwnej odżywki a chętnie sama bym sobie taki zrobiła no widać na fotkach że całą szafę wywozisz;) udanej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  2. bawcie się dobrze i przy ładnej pogodzie oczywiście!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam specjalny flamaster ale jak widać i tak je lekko poprawiam zmywaczem, odrobinę na patyczek kosmetyczny i powoli robię korektę

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sie bez lakierów nigdzie nie ruszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wyszło:) udanej podróży!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za uroczy komentarz! xoxo