9/19/2010

DULL SUNDAY

Nie nawiedzę niedziel, jest zawsze strasznie nudno nie ważne gdzie bym była. Gdy mój udał się już do domu (wstał około godz 14.00) ja wbiłam się w piżamkę i postanowiłam oglądnąć ponownie klub szalonych dziewic... nie wiem czemu ale często mam tak że oglądam seriale czy filmy po kilka razy. Nawet łóżka nie chciało mi się pościelić jaki widać mojej małej to nie przeszkadza, a co tam i tak za niedługo będę szła spać, butelki po coli wynieść, ale chciało się przynieść. Czwarta rano pobudka i do pracy na rano, ciekawe o której będę w domu po pracy bo oczywiście gdy zbliżają się jakie kol wiek wybory nagle urzędnikom przypomina się wiele rzeczy jakie mogą wpłynąć pozytywnie według nich na wybory, zamknęli dwie drogi dojazdowe do pracy i została tylko jedna więc koreczek będzie nie mały pewnie :/
SDC13083
SDC13082
SDC13069
SDC13066

Anna

5 komentarzy:

  1. szkoda,ze KSD sie juz skonczyl :(

    OdpowiedzUsuń
  2. jej, a wiesz, pojechałam do lubelskiego tesco po takie butki jak Ty masz i ani jednej pary nie było!!! zamówiłam coś tam na allegro, ale nie takie fajne jak Twoje...

    OdpowiedzUsuń
  3. A owszem jechałam trolejbusem :> ech ... mogłabym tam mieszkać ...rzut okiem i już byłam zakochana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie ! Ja nie znoszę Poznania i tylko czekam,aż to miasto się na mnie zemści za moją nienawiść ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za uroczy komentarz! xoxo