9/06/2010

FINISHING AND DECORATIONS

Wczoraj udałam się do cudownego miejsca o nazwie IKEA, któraż z nas nie kocha tego sklepu ??? Wnętrza prezentowane tam są dosłownie dla każdego.
Postanowiłam kupić coś na łóżko jest można powiedzieć g łownym punktem mojego pokoju także musi wyglądać jak najlepiej. 
Kupiłam podkładkę pod myszkę, narzutę, 2 poszewki oraz materiał z którego miałam wpierw uszyć poszewki na 2 duże poduszki takie 40x40 i na jedną malutka 30x30, wyszło mi że zrobiłam na 4 duże i mała :) opłacało się zaoszczędziłam kasę i mam unikatowe poszewki :)
Zakupiłam wczoraj jeszcze nowe prześcieradło w Tesco.
Także nie dużo mi już zostało do końca i będzie to mam nadzieje elegancki pokój młodej kobiety.
Trzymajcie się ciepło mimo pogody. Miejmy nadzieję że poprawi się bo deszcze i chłody jakie panują są uciążliwe :( a ja przecież muszę pochodzić w moich beżowych spodniach :D
SDC12884
SDC12890
SDC12902
SDC12897
SDC12900
SDC12908

Anna

3 komentarze:

  1. ładnie:) mam ta sama posciel z tesco i jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeny a ja podziwiam, że umiałas to uszyc!! super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łóżko wygląda super!! mam takie same narzuty w kolorach czerwonym i granatowym:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za uroczy komentarz! xoxo