9/05/2010

SMALL REPAIR COMPLETED

Wczoraj zakończyłam odświeżanie pokoju, miało to być szybko łatwo i przyjemnie niestety zmieniło się w mały remoncik. Musieliśmy zrywać wszystko do gołych ścian, bo niestety tapeta nam sie nie chciała przykleić do starej, robiły się bąble i bardzo brzydko wyglądało, to nam zajęło dodatkowy czas. Zostały mi tylko jeszcze dekoracje. Jeszcze tylko odwiedzę IKEA i zaopatrzę się w kilka drobnostek, nie mogę w tym miesiącu poszaleć :( bo mam dodatkowy wydatek w postaci prezentu urodzinowego dla mojego, większość rzeczy kupie za miesiąc. Gdy już wszystko będzie zrobione na "tip top" zaprezentuje wam efekt odświeżania-remontu, a dziś dodam jeszcze moje zakupy z H&M o których wspominałam. Teraz niestety nie ma szans bo mój śpi.
Trzymajcie się ciepło:*

Anna

2 komentarze:

  1. no czekam z niecierpliwością na efekt i na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej, mnie też czeka "odwieżenie" pokoju....przed wyjazdem wywaliłam biurko z dużym kompem, przestawiłam meble a teraz trzeba resztę niepotrzebnych rzeczy powywalać, resztę jakoś sensownie poukładać i pomalować świany...tylko ciągle nie wiem na jaki kolor...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za uroczy komentarz! xoxo