9/18/2010

SOMETHING ABOUT ME

"SOMETHING ABOUT ME" czyli coś o mnie... postanowiłam bardziej wam przybliżyć moją osobę.
Nie wiem czy aby to wszystko w razie czego pytać.
Chwiałabym żebyście wy napisały też coś o sobie, w tym celu nominując najczęściej zaglądającą i komentującą chyba mojego bloga Magdalenę.

1.       Mam na imię Anna - Magdalena Dudek
2.       Mieszkam w Tychach ale urodziłam sie w Katowicach
3.       Urodziłam się 5. Lipca 1986 r
4.       Nie cierpię swojego miasta, źle się w nim czuje... Moja mama ma tak samo :)
5.       Jestem z krwi i kości Ślązaczką i jestem z tego dumna.
6.       Mam bardzo ciężki i niezrozumiały charakter
7.       Jestem uparta, wredna i dużo klnę ale lubię to
8.       Oczy mam szaro-niebieskie
9.       Włosy mam naturalnie koloru szczurowatego, ni to blond ni to brąz
10.   Naprawdę mam włosy faliste, tragedia jaki ich nie prostuje
11.   Wciąż mieszkam z rodzicami
12.   Kiedyś kochałam grać w The sims 2, teraz już mnie one nudzą
13.   Od prawie 7 lat mam jednego partnera do wszystkiego :) i jest o półtora miesiąca młodszy (dziś ma urodziny)
14.   Za dużo wydaje a za mało zarabiam
15.   Pracuje w zakładzie przemysłowym, jako operator maszyn :(
16.   wykształcenie mam średnie pomaturalne
17.   Obecnie uczę sie w szkole policealnej na kierunku administracja
18.   Nienawidzę zimy, kocham lato i słoneczne ciepłe dni
19.   Za dużo pale papierosów
20.   Nie pijam prawie alkoholu
21.   Jestem bardzo głośna
22.   Moją jedyną przyjaciółką jest moja mama
23.   Nigdy nie zrobiłabym operacji plastycznej, to głupie
24.   Uwielbiam być opalona dlatego czasem korzystam z solarium
25.   Nie mam rodzeństwa i bardzo nad tym ubolewam
26.   Jak się urodziłam zachorowałam na zapalenie płuc i miałam operacje
27.   Najbardziej mnie boli jak muszę oszczędzać pieniążki :/
28.   Kocham wydawać pieniążki
29.   Nie umiem gotować
30.   Gdybym nie musiała jeść byłabym szczęśliwa
31.   Jestem uzależniona od Coca - Coli
32.   Zakupy to dla mnie odpoczynek i przyjemność
33.   Chciałabym się nauczyć chodzić i prowadzić auto w szpilkach takich 10cm minimum
34.   Nie umiem dbać o rośliny jedyna jaka mam to Mertę i głupi bambus którego próbuje sie pozbyć
35.   Kiedyś chciałam być architektem, psychologiem lub prawnikiem
36.   Chciałabym być bardziej konsekwentna w stosunku co do siebie i innych
37.   Choć jestem nieprzyjemna nie umiem patrzeć na ludzka krzywdę
38.   Cale życie miałam jakieś zwierzątko, najdłużej psy...
39.   Teraz mam foksterierka ma już 13 lat i miała 3 razy raka w uchu :(
40.   Chciałabym pracować w branży modowej lub w biurze
41.   Nie umiem dobrze żadnego języka obcego
42.   Nie przepadam za kotami
43.   Za często wszystko analizuje, a nie cieszę sie chwila
44.   Cierpię na nadpobudliwość
45.   Słucham różnej muzyki
46.   Nie jadam w fast foodach (może raz na miesiąc zdarzy się pizza)
47.   Musze wyćwiczyć brzuszek ale nie umiem się do tego zabrać
48.   Mieszkam w domku jednorodzinnym ale mogłabym tez w bloku
49.   Kocham spać...łóżko to moja oaza :)
50.   Nigdy nie miałam zbyt dużo znajomych
51.   Jestem raczej zamkniętą osobą
52.   Ulubiony kolor to czerń
53.   Zrobiłam kurs wizażu, chodziłam rok na kosmetykę i półtora na fryzjerstwo
54.   Nie lubię dzieci, swoje cichłabym mieć tylko jedno
55.   Nie lubię się bać
56.   Boje się starości i zmarszczek
57.   Mam od zawsze problemy ze skórą
58.   Nie oglądam za dużo telewizji
59.   Interesuje mnie dekoratorstwo wnętrz
60.   Mogłabym zmieniać cały swój pokój co miesiąc gdybym miała na to finanse
61.   Rok i jeden dzień temu dostałam prawo jazdy
62.   Zdałam za pierwszym razem, egzaminator puścił mnie bo stwierdził że bezpiecznie prowadzę… dobrze że taraz ze mną nie jeździ
63.   Kocham jeździć samochodem
64.   Odważyłam się sama przejechać około 700km, po 500 km padłam ale dojechałam i jestem z tego dumna
65.   Chciałabym pojechać w jakieś ciepłe miejsce na wakacje… najlepiej Hiszpania, Portugalia, Majorka, Jamajka , Bułgaria lub Chorwacja
66.   Kocham słodycze
67.   Mam małą obsesje na punkcie sprzątania, czystości
68.   Jestem trochę perfekcjonistka
69.   Codziennie na coś narzekam i marudzę
70.   Nie wiem co bym mogła wam jeszcze napisać o sobie

Anna

5 komentarzy:

  1. jejj, super Ci to wysżło!!! ja miałam bambusa...i go ususzyłam przypadkowo...ot, zapomniałam mu dolac wody chyba ze 3 miesiace ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie to napisałas! dzieki za nominacje :***
    sporo punktów mamy takich samych ;)) mój M. jest tez 1.5 miesiaca młodszy :D i o kwiatki tez dbac nie umiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a nie jesteś za bardzo krytyczna w stosunku do siebie?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jasne,ze to od wlosow zalezy. ja swoje prostowaniem bardzo zniszczylam,a pamietam jak kiedys mialam geste i grube...
    podobno eyelinery w żelu sa najlepsze. wyprobuje juz w pt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurczę, odważnie, nie wiem jakby moja lista wyglądała ... hmmm ...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za uroczy komentarz! xoxo