9/13/2010

STUBBORN AS A DONKEY

Jestem uparta jak osioł, tak więc nie odpuszczę moim włosom, stwierdziłam że jeśli nie zrobie tego teraz do końca życia będę mieć tą "czarną" czuprynę która juz mi sie znudziła. Postanowiłam że zrobię teraz pasemka a w przyszłym miesiącu tak pod koniec ponownie będę je dekoloryzować ale innym preparatem.
Do moich pasemek zakupiłam rozjaśniacz z Joanny tylko nim jestem wstanie to zrobić, farbę Londa popielaty ciemny blond oraz pozostało mi jeszcze farby Palette jasny brąz.
SDC12994
A przy okazji tak wyglądam dziś ubrana do pracy :)
SDC13004
SDC13007
SDC12999

Anna

10 komentarzy:

  1. o rozjasniaczu Joanny słyszałam wiele różnych opinie... sama go kupiłam, ale nie odważyłam się użyć.. kiedy robisz operacje? ciekawa jestem efektu :) farba Londy wygląda jak brąz ,a nie ciemny blond ;)
    ja w czwartek idę do fryzjera, niech się dzieje co chce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zostałas wkrecona do zabawy! zapraszam na najnowszy wpis w moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba Twoja czarna czupryna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja naturalnie jestem blondynką, pierwsza poważna zmiana koloru była na rudy :) Potem były odcienie brązu, aktualnie mam mahoń, ale chciałabym mieć właśnie jeszcze jakieś pasemka, tylko szkoda mi kasy na fryzjera :) A sama to jakoś boje się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ahhh pamietam jakies sliczne karmelowe pasemka miałam jakies 10 lat temu po tym preparacie z joanny, powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ej a sama to nie zniszczysz tych swoich na prawdę zdrowych włosów??? hmm wiem co mówię..

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmmm, też chciałam rozjaśnić, sama się bałam, poszłam do jednej fryzjerki powiedziała, że 80 zł, na jednej wizycie się nie skończy i możliwe, że zniszczy mi włosy. Poszłam do drugiej, powiedziała, że lepiej pasemka. Teraz mam coraz mniej brązu i zadowolona jestem że zdecydowałam się na pasemka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem szkoda włosów, masz piękny kolor, pasuje do koloru Twojej skóry, włosy wyglądają na zdrowe, błyszczą się fajnie, po co te pasemka? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. na mojej głowie już wiele sie działo dlatego nie boje sie. maiłam już kiedyś rozjaśniane całe i to było chyba ze 3 lata temu. wiem co robię chodziłam przez półtora roku do szkoły fryzjerskiej... Operacja pasemka odbędzie się jutro około godz. 23.00 jak wrócę z pracy

    OdpowiedzUsuń
  10. Love this look and your haircut!


    http://chezg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za uroczy komentarz! xoxo