9/16/2010

TOP 10 SONGS

Nie dawno zostałam nominowana do "Top 10 songs" zadanie z pozoru łatwe... długo myślałam jakie mogą to być utwory. Słucham przeróżnej muzyki i gusta mi się zmieniają...Wybrałam te których posłucham zawsze z przyjemnością.
  • Wiley - Never Be Your Women
  • Christina Aguilera - Glam
  • Jay-Z - 99 Problems
  • Static Revenger & Richard Vission ft. Luciana - I Like That
  • Pittbull - Go Girl
  • Shaggy feat. Natasha Watki - Ultimatum
  • Rihanna - Hate That I Love You
  • Busta Rhymes - Touch It
  • Agnieszka Chyliska - Winna
  • Perfect - Niepokonani 
Nie mam bladego pojęcia kto jeszcze nie został nominowany, dlatego jeśli jeszcze ktoś nie był to go nominuje... Boże ale zrobiłam masło maślane z tego zdania jeśli można je nazwać zdaniem:)

Anna

4 komentarze:

  1. widzę że tez lubisz klimaty r'n'b

    OdpowiedzUsuń
  2. do posłuchania bardziej R&B, a do auta jakieś takie bardziej house, techno coś takiego

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za uroczy komentarz! xoxo