10/13/2010

ROOM TO 99.9% COMPLETED

Tak jak już wcześniej pisałam pokażę jak posprzątam mój pokój po odświeżeniu, także z dumą go pokazuj. Dlaczego z dumą bo wiele rzeczy kupiłam za swoje i zrobiłam samemu, i sama wpadłam na dane pomysły.
Jedyne czego nie mogę zrobić to zakryć tego kabla wystającego ze ściany, on bardzo szpeci cały wizerunek pokoju. Dla niektórych może on się wydać pusty, dla mnie jest ok gdyż przez wiele lat był zagracony niepotrzebnymi rzeczami, których na całe szczęście się już pozbyła. Teraz czuje się bardziej komfortowo, i chce mi się wracać do domu jak najszybciej.
P.S. Z góry przepraszam za żółtawy parapet, to już ze starości, oraz za średnią jakość zdjęć.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Anna

9 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba ta przestrzeń, u siebie też chcę to mieć, ale jeszcze masa zbędnych rzeczy do wyrzucenia przede mną. i lampa Twoja mi się podoba, sama planuję kupić lampę do postawienia przy łóżku,ale myślę o papierowej tubie z ikei

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się bardzo podoba utrzymamy w takim spokojnym minimalistycznym stylu fajnie

    OdpowiedzUsuń
  3. a ten wygaszacz skad? widzialam go gdzies juz u kogos ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam taki wygaszacz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. my też mieliśmy problem z kablem. W sypialni wystawał (nie przsadzam) ze srodka sciany. Trzeba było wyżłobić rów w ścianie, i zagipsować kabel

    OdpowiedzUsuń
  6. oo dzieki :) jutro sobie sciagne, bo teraz ide juz spac :) dobranoc

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam szary kolor, ja bym pewnie dodala jakis rozowy akcent bo bardzo mi sie podoba polaczenie tych dwoch kolorow

    OdpowiedzUsuń
  8. cos nie moge tego wyswietlacza sciagnac.. zapisuje, otwieram i nie otwiera sie nic...

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie Ci to wszystko wyszło. Ja też bardzo lubię takie minimalistyczne wnętrza, choć ostatnio zakochałam się w mieszkaniach w stylu skandynawskim.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za uroczy komentarz! xoxo