10/10/2010

SHOPPING IN IKEA

Zakupy w Ikea były jedne z ostatnich jakie miały zakończyć moje odświeżanie pokoju. Przed pracą pojechała, niewyspana, ale co tam, musiałam zakupić poduchę z nowej serii świątecznej. co tam będę dużo pisać popatrzcie na nowe nabytki. Już za niedługo pokażę całość, jak tylko znajdę czas na porządki :) po drugiej zmianie mało go jest.
Photobucket
Photobucket
Oto poducha po którą specjalnie pojechałam
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Materiał czarny z którego chciałabym uszyć poszewki na poduch

Anna

5 komentarzy:

  1. ja być może za 2 tygodnie będę zwiedzać Ikeę w Katowicach szukając czegoś do mojego nowego pokoju, chcę lampę stojącą i dywanik, zobaczymy co wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  2. pOducha idealna do nowego pokoju1!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. poducha boska! w jakiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę się doczekać zdjęć calości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam prawie całe mieszkanie z Ikei :) Zazdroszczę Ci tego, że sama potrafisz coś uszyć!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za uroczy komentarz! xoxo