11/11/2010

UNEXPECTED CHANGES IN MY ROOM

Wczoraj udałam się z moim do wspaniałego sklepu IKEA :), postanowiliśmy dokonać wspólnego zakupu.
Naszym wspólnym zakupem jest łóżko, stara sofa zaczęła nam skrzypieć co uniemożliwiało wiele rzeczy wiadomo jakich, oraz zapadać się i w miejsce zapadania było podłożone puzzlami takimi jakie mam na podwórku.
Łóżko jest wygodne, niższe od tamtego, nieco większe, także powierzchnia pokoju mi się zmniejszyła, ale co najważniejsze nie skrzypi i można być swobodnym.
Łóżko jest z serii MALM także w przyszłości pewno (jak oczywiście jej nie wycofają) będziemy dokupywać jakieś szafki itd. także materace są w planach do kupienia dla mnie inny i dla niego też inny, na razie mamy stary.
Przy okazji dokupiłam jeszcze dwie poduchy, świeczki, szklanki, łyżeczki do latte, książkę o gotowani "Męskie gotowania" dla mojego, kawę, dwie czekolady mleczną i gorzką, mleczną już pochłonęłam :). Pobrałam dwie ulotki, jak robić prosto latte, i mus, także mam zajęcie na ten wolny czas.


Anna

8 komentarzy:

  1. swietne łóżko no i teraz mozecie szalec ;)hihi :) po ta czekolade chce sie do ikeii wybrac,ale czekam az naprawia nasz samochod ;// a te szklanki mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. p.s. tyle,ze czekolade chce mleczna z bakaliami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super łóżko, lubie takie proste formy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne wyrko :)
    lubię zakupy w ikea i chyba niedługo się tam wybiorę

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne łóżko :-) też lubię zakupy w Ikei, z tymże, tak jak Ty, nigdy nie umiem kupić tylko jednej rzeczy, bo wszystko mi się tam podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne łóżko :) aż chciałoby się na nim położyć :))

    OdpowiedzUsuń
  7. a poduszki też z aniołkiem? widziałaś może kupując łyżeczki czy w ikei są widelczyki do ciasta? sprawdzałam na ich stronie, ale nie wiem czy są deserowe czy zwykłe:/

    OdpowiedzUsuń
  8. woow, fajne lózko, wygodne zapewne;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za uroczy komentarz! xoxo