1/29/2011

SELECTION OF WEDDING HALL

Przedstawiam wam sale gdzie najprawdopodobniej odbędzie się nasz ślub. Początkowo miała być to hotel Stara Poczta, oto link można zobaczyć Oferta Weselna, ale hotel Arena przebił nie tylko ten ale wiele innych miejsc, które w większości są bardzo do siebie podobne, wystrojem ale też jesli chodzi o wybor menu dani od tradycyjnych aż po jakieś owoce morza, można wybierać zmieniać, jest bardziej bogata oferta niż w innych jakie widziałam,  ja jestem generalnie zachwycona. Oczywiście w innych też można zmieniać, ale jak to u kobiet bywa my patrzymy tez na stronę wizualną, a ta dla mnie jest super. W poniedziałek jedziemy tam żeby porozmawiać z panią koordynator, ustalić termin i dogadać się konkretnie co i jak, jutro moi rodzice jada tam na obiad żeby sprawdzić jakie jest jedzenie, oby było smaczne. A o to kilka fotek jakie znalazłam na internecie. Dodam do tego że w cenę wliczony jest też wystrój, pokój dla nowożeńców, dodatkowa altana w której można w porze wieczornej przenieś się na grillowanie i wiele innych.

Anna

9 komentarzy:

  1. Piękna sala!! A mało która mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej, jak elegancko!!!! naprawdę fajne miejsce

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny lokal, świetny wybór:)

    OdpowiedzUsuń
  4. looks absolutely beautiful!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. looks nice, for the wedding?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za uroczy komentarz! xoxo