2/22/2011

NEW PURCHASE, NEW REASON FOR JOY

Witajcie, dawno mnie nie było, gdyż chwilowo nie mam za bardzo czasu na pisanie... W tym miesiącu mam dobry powód do radości w następnym też będzie ten sam co w tym, a jest nim mój nowy ząb:) Wiem dziwnie to brzmi, ale w mojej sytuacji, gdzie problem jest od zawsze, drobne korekty pani stomatolog to radości ogromna. Przy okazji ślubu też je robię, nie chce na zdjęcia wyjść tak że tu pięknie a uśmiech tragedia.
Zakupy w tym miesiącu skromne, gdyż oprócz wydatku dentysta jeszcze muszę zbierać na ubezpieczenie auta, które rozbawiają mnie do łez jak można dać ubezpieczenie które przekracza wartość samochodu lub jest nieco mniejsze od niej... śmiech na sali, lub tez jak można zaproponować klientowi ubezpieczenie 2 raz większe niż w roku gdy nie miął ani jednej zniżki... naprawdę ten kraj doprowadzi do ruiny nas wszystkich, polityka jest chyba gorsza niż w krajach 3 świata...
Jeśli chodzi o przygotowania chwilowo oprócz moich ząbków nic ciekawego, kościół wiadomo jaki, przyjecie tez, suknie już mam można powiedzieć wybrana, lecz nie mogę wam jej zaprezentować bo mój ma dostęp do bloga, a wiadomo to przynosi pecha .
P.S. WKURWIA MNIE JUŻ TA ZIMA...




4 komentarze:

  1. wooow, zakupów a zakupów!! przypomniałaś mi, że w tesco dawno nie byłam!!! po wypłacie pojadę

    OdpowiedzUsuń
  2. Szaleńtwo zakupowe :) A co do naszej kochanej Polski, to niestety nie będzie lepiej jeśli nie zacznie się od naprawy najniższych form władzy czyli samorządów gminnych :( Inaczej nie da rady po prostu!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo ja wiem,ze tak jest, ale głupie wewnetrzne JA mowi,ze tak nie chce i nie moze byc :)))
    polska to dla mnie juz prawie kraj 3go świata.. tyle absurdów co u nas nie ma nigdzie indziej ;/
    bardzo ciekawa sukni jestem!
    fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love the colours of the nail polishes! :)

    www.thecabinetoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za uroczy komentarz! xoxo