2/26/2011

PLAN FOR TODAY

Dzisiejszy plan był prosty, zaplanowałam już go wczoraj, mianowicie miało by sprzątanie, farbowanie, opalanie, i  relaks czyli dopieszczanie się po całym tygodniu pracy, a no i jeszcze wyspanie się, ale jak to zwykle z moimi planami bywa coś musiało pójść nie tak. Wszystko zaczęło się już po wyjściu z pracy kiedy to jeszcze nie dochodząc do auta zauważyłam że coś z nim jest nie tak, no i było, opona leżała sobie na flapie, i teraz nie wiem czy sama pękła czy może jakiś mądry człowiek to zrobił, bo nie jestem pierwsza której się to ostatnio przytrafiło,. Na całe szczęście miałam normalną oponę, także dalej mam czym jeździć tyle że letnia. W poniedziałek odbieram tamtą, ale ze spania nici trzeba było jak najszybciej udać się do warsztatu, bo przecież sobota i cały dzień tam siedzieć nie będą, po powrocie udałam się  do fryzjera znów mam grzywkę, na solarium, bo lekko  przybladłam, i zakupiłam farbę do włosów jaką poleciła mi fryzjerka, po ostatnich ekscesach powiedziałam albo ta albo wyglądać będę jak straszydło zapuszczając włosy i ich nie farbując, już teraz miałam 5 centymetrowy odrost. Na całe szczęście udało się farba pokryła odrosty, i nie uczuliła co najważniejsze:)
Teraz tradycyjnie siedzę na Facebook i gram w City Ville, cholera jak ta gra mnie wciągnęła. Za niedługo idę po prysznic i dopieszczać się. A potem do wyrka kurować.
W końcu znalazłam farbę jaka mnie nie uczula,kolor nie jest ciemniejszy niż jak przedstawia zdjęcie i mam wbrew opiną innych o niej bardzo dobre zdanie.
P. S. MIŁEGO WEEKENDU :*



Anna

5 komentarzy:

  1. ja choruję i nadrabiam zaległości filmowe, oglądałam dziś salf - bardzo mi się podobał, a teraz wyspę tajemnic z Leonardo oglądam ;) miłego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  2. na opakowaniu ładnie wygląda ale na moich włosach po ok 2 tygodniach tej farby już nie ma

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam wielki odrost bleeeh ;/ ,musze do fryzjera!

    OdpowiedzUsuń
  4. http://emamija.blogspot.com/2011/02/versatile-blogger-tag.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez tych farb uzywam, ale faktycznie Marta ma racje, ze sie wyjatkowo dlugo na wlosach nie trzyma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za uroczy komentarz! xoxo