3/14/2011

NEW SHOPPING

Hej wszystkim. Dawno mnie nie było, nie mam chwilowo rewelacji do pisania, a przecież nie będę o pogodzie pisać choć ostatnio jest piękna, mam nadzieje ze to już jakieś oznaki wiosny, bo bardzo meczy mnie ta szaruga, czuje się przez nią zdołowana, nieatrakcyjna, nie mająca się w co ubrać itd.
Mam długi weekend, gdyż, jestem po pierwszej zmianie i mam jeszcze poniedziałek wolny także dopiero we wtorek na noc czyli wychodzi 4 i pół dnia weekendu.
W tym miesiąc znów skromnie gdyż trzeba na ubezpieczenie odkładać, ahhh jak to boli,moja natura nie jest przystosowana do oszczędności, no ale innego wyjścia nie mam, kupiłam kolejne lakiery i błyszczyk, bieliznę, oraz pierścionek w H&M, być tam i nic nie kupić to dla mnie nienaturalne.
Przyznam że lakiery Catrice bardzo przypadły mi do gustu, maja świetna game kolorystyczna, trzymają się dość dobrze, i cena nie jest wygórowana...

Anna

5 komentarzy:

  1. ojj tak - H&M to zło ;)) ja ostatnio poszłam i... widać na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. tez ma ten pierścionek :) tylko turkusowy żałuje że szkoda mi było kasy na dwa bo ten jest cudny no i lakiery z catrice uwielbiam dziś do kolekcji kupiłam dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pierścionek jest ostatnio rozchwytywany :) A kolory lakierów są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za uroczy komentarz! xoxo