3/04/2011

NOW WEEKEND

Dziś wolne, okazało się że mam 2 dni zaległego urlopu :) dostałam jeden dziś a następny za 2 tyg, super mam wydłużony weekend, szkoda że zbytnio nie skorzystałam z tego, gdyż raz że wypłaty jeszcze nie ma tak udałabym się na jakieś zakupy, a dwa że dalej nie zbyt wyraźnie się czuje, i tak przeleżałam cały dzień w łóżku...zaraz jadę na zakupy spożywcze, no ale kupie tylko jedzonko, bez rewelacji.
A oto moje foto z grzywą i nowym kolorem, jest nieco ciemniejszy, ale to nie czerń i bardzo mi się podoba taki ciemny brąz, o wiele lepiej niż wcześniej


Anna

8 komentarzy:

  1. hehe ja tez na wypłate czekam :D i zaraz z mamą na spożywcze zakupy jade :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie Ci z tą grzywką :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! Kolor i grzywka bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo twarzowo Ci w takiej fryzurze! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądasz:) Ja też czekam na wypłatę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zamknęłam bloga...wyślij mi e mail na olciaiwan@gmail.com , prześle zaproszenie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. JESTEŚ BARDZO ŁADNA I MASZ TAKĄ FRYZURĘ JAKĄ CHCĘ:)
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za uroczy komentarz! xoxo