4/03/2011

DAY FULL OF SEX

Dzisiejszy dzień znaczyłam i skończę seksem...ale nie w tej formie co myślicie choć nigdy nic nie wiadomo....Dziś mam seans z Seksem w wielkim mieście, z nudów postanowiłam zobaczyć ten film i za jednym zamachem zobaczyłam oby dwie części, oraz 2 pierwsze sezony, teraz lecę z trzecim, a mojego szlak trafia.
Wrażenia dość pozytywne, trochę śmiechu, choć nie znam żadnej kobiety która że tak to ujmę, ma tyle libido w sobie co bohaterki, miło jest jednak popatrzeć.


Anna

10 komentarzy:

  1. lubie satc - obydwie czesci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sex w wielkim mieście ma wszystkie seriale pod sobą :) I film jest rewelacyjny, ale II jak dla mnie był trochę naciągany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Film w miare mi sie podobal - ot lekka rozrywka, ale serialu nie lubie, bo nudzi mnie patrzenie na stare rury probujace udawac 20stki. Jedyny plus to fantastyczne ubrania

    OdpowiedzUsuń
  4. Obejrzałam jakiś czas temu pierwszą część filmu, bo emitowali go w TVN. Moim zdaniem był słaby.
    Z serialu oglądałam jeden odcinek i wydał mi się idiotyczny. Przede wszystkim nieprawdziwy. Ale może to ze mną coś jest nie tak, bo przecież kobiety na całym świecie zachwycają się tą seria :))))))
    Nie miałam CIę w obserwowanych ale już to nadrobiłam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ubóstwiam SATC oczywiście serial :) mogę oglądać w kółko :) ale filmy też są ok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham SATC i wszystko z nim związane;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za uroczy komentarz! xoxo