6/01/2011

Looking for an apartment

Witam, jak już we wcześniejszym poście pisałam postaram się częściej pisać co nieco co u mnie. Na chwile obecna jestem na poszukiwaniach naszego pierwszego gniazdka, były inne plany mianowicie moi rodzice chcieli postawić dom a my mieliśmy mieszkać z nimi na jakiś okres czasu, mój wyraził zgodę na to, teraz wszystko się nieco skomplikowało i rodzice postanowili że nam kupią mieszkanie tymczasowe. Ceny mnie przerażają, nam wielkiego nie potrzeba takie 30m2 wystarczyło by taka kawalerka, i tak planów typu dzieci nie mamy chwilowo. Stosunkowo późno zdecydowaliśmy się na ten krok, 7 lat razem, dopiero zaręczyny a co po niektóre pary już dawno po takim stażu mają dzieci, ale co tam. Oczywiście ja mam swoje wizje, a wszystko co znajduje, jak dla mnie nadaje się do remontów, czasami dziwi mnie jak ludzie mogą mieszkać, na co po niektórych zdjęciach to mogli by chociaż posprzątać...no dramat, na nowe nas nie stać, zw. TBS to starta pieniędzy nawet się nie pcham iść tam, gdyż znajomy który sprzedał swoje mieszkanie teraz się cieszy gdyż podobno popadł by kłopoty prawnicze.
My mamy jeszcze w planach wymienić samochód, bardzo nam się spodobały Peugeot 206 CC, stosunkowo używane nie są aż tak zabójcze cenowo, ale niestety jedyne co nas blokuje przy zakupie go jest brak umowy na stałe, ahh ta cholerna ustawa, tak zrobił że człowiek nic nie może już mieć, nie dość że wszystko drogie to jeszcze takie rzeczy.
Oto kilka pomysłów jakie mi się podobają w mieszkaniach, jak widać lubi każde typy wnętrz, surowe i  ciepłe, z jasnymi meblami i ciemnymi, chciałabym połączyć to.
Już niedługo wybieram się do Ikea po zakup lustra jak widać na zdjęciu trzecim, szalenie mi się podoba i po parę innych drobiazgów, chce powoli się przyszykować, żeby mieć coś na start oprócz mebli jakie mam obecnie

Anna

5 komentarzy:

  1. taki kącik dla was obojga to na pewno najlepsze co może się przytrafić ;-) mam nadzieje, że już niedługo znajdziesz takie miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też się podobają takie wnętrza.
    powodzenia zatem w szukaniu przytulnego i niedrogiego gniazdka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne te inspiracje!
    ja też teraz przeglądam, oglądam, szukam ... u mnie na koniec roku zaczną się prace przeprowadzkowe - tak myślę:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Po zdjęciach wnioskuję, że mamy bardzo podobny gust co do urządzania wnętrz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za uroczy komentarz! xoxo