6/12/2011

LOST IN THE WORLD OF FASHION, THE FINDING YOUR STYLE

Ostatnio zauważyłam, że teraz moda i własny styl odgrywa dużą rolę w nie tylko u kobiet ale i u mężczyzn, ja przyznam szczerze kiedyś mogłam spokojnie powiedzieć to jest w moim stylu lubię to to i to, a teraz się już po prostu gubię. Podoba mi się i styl pełen luzu i swobody,  ale i też żywe trendy kolory, obcisłe bluzeczki... kupując ubrania sugeruje się tym co mi wpadnie w oko, gdy nie raz wracam do domu otwieram szafę i stwierdzam, hmm... do czego ja to założę, i gdzie??? To pytania coraz częściej się pojawia i coraz bardziej jest frustrujące...Jak znaleźć ten swój styl skoro się wszystko podoba, co wybrać, i jak szukać...???

Anna

4 komentarze:

  1. eh, ja nie mam jakiegoś konkretnego swojego stylu, ubieram się "bezpiecznie", wygodnie ... takie tam.

    OdpowiedzUsuń
  2. słuszne spostrzeżenia

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko to co Ci sie podoba to wlasnei Twoj styl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam niedawno ten sam problem... ale eM. dobrze to ujęła :)

    Z drugiej strony w sklepach teraz wszędzie to samo... przynajmniej w Polsce... wszystkie marki dla śmiertelników mają prawie te same kroje, te same rzeczy... Nic tylko ciucholandy pozostały :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za uroczy komentarz! xoxo