3/10/2012

GIVE A LITTLE FUN


Bransoletka na włosy była ostatnią jaką dorwałam w H&M wspaniale mi się przyda gdyż moje włosy już na tyle odrosły że spokojnie mogę je spinać a nawet robić koczek "króliczkowy".

Do swojego codziennego make-up postanowiłam dołożyć coś, kupiłam błyszczyk Avon 3 kolorowy mocny róż oraz pomadkę Catrice, także mocny róż, z początku nie byłam przekonana do tego pomysłu gdyż nigdy nie miałam nawyku malowania ust nawet zwykłą bezbarwną pomadką, jednak odkąd zamieszkałam z moim wiele rzeczy jakich dotąd nie robiłam stały się moimi nawykami.

Zapraszam do śledzenia mnie na Tumblr i Facebook 

Anna

2 komentarze:

  1. a ja mam fuksjowa szminke,ale boje sie wyjsc z nia na ustach z domu,bo mam stracha,ze zaraz mi sie rozetrze na cala buzie itp. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ta bransoletka na włosy jest świetna, szkoda, że do moich włosów się nie nadaje

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za uroczy komentarz! xoxo