5/14/2012

I LOVE H & M


Ostatnio zdałam sobie sprawę że ja naprwde kocham tą sieciówkę, gdzie indziej kupiłabym piekny stroj za taką cene, nie wiem. H&M to sieciówka gdzie można naprawdę ładnie i modnie a przy tym za rozsądną cene się ubrac i nie znam dziewczyny która nie ma choc z niej jednej rzeczy. A oto mój nowy strój, uważam że jest śliczny, falbanki dodają mój takiego jakiegoś seksownego, ale nie wulgarnego wyglądu. Prezenuje się wspaniale ma dodatkowo odpinane ramiączka więc nie musze rozwiązywać i przepasać przez plecy. Dodatkowo kupiłam lakier z Sephory (kolor L05) przpomina kolor amarytowy.
Anna

2 komentarze:

  1. ładny:) fajnie się będzie prezentował na opalonej skórze:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez kocham h&m, dzis kupilam strój, góra 5euro, doł 5euro :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za uroczy komentarz! xoxo